logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۰۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

 دستگیری سرکرده باند سارقان احشام در زنجان

 دستگیری-سرکرده-باند-سارقان-احشام-در-زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسایی و دستگیری سرکرده باند 3 نفره سرقت احشام و كشف 120 راس گوسفند در عملیات کارآگاهان این فرماندهی خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس کارآگاه محمد‌علی آدینه‌لو اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در حومه شهر زنجان رسيدگي به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  اين فرماندهي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید
وي افزود: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند سرکرده باند سارقان احشام را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی ، در مخفیگاهش دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به این که متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به 10 فقره سرقت احشام و 120 راس گوسفند اعتراف کرده است تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در برسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت گرفته عمدتاً از اماکن و دامداری‌های با ضریب پایین امنیتی بوده لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازي، ارتقاء حفاظت فيزيكي و استفاده از تجهيزات ضدسرقت در محل نگهداري دام‌ها اقدام كنند تا شاهد وقوع اين گونه سرقت‌ها نباشيم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر